Friday, March 15, 2013

واحد دخل المسجد وماسك فى ايده سكينه وقال مين فيكم مسلم؟ محدش رد عليه الا واحد شجاع قال: أنا مسلم اخذه بره المسجد وقاله: عندي خروف عايزك تدبحه وتسلخه على الطريقه الاسلاميه قال المسلم: انا اعرف ادبح بس شوف حد تاني يسلخ دخل الرجل المسجد تانى والسكينة كلها دم من الخروف وقال مين مسلم كمان ؟ اشار المصلون على الامام . . . رد الإمام عليهم : هو عشان صليت بكم ركعتين خلاص بقيت مسلم .. يا ترى عندك الشجاعة والقوة في الموقف ده الي تخليك تقدر تقول أنا مسلم ؟!



واحد دخل المسجد وماسك فى ايده سكينه وقال مين فيكم مسلم؟ محدش رد عليه الا واحد شجاع قال: أنا مسلم اخذه بره المسجد وقاله: عندي خروف عايزك تدبحه وتسلخه على الطريقه الاسلاميه قال المسلم: انا اعرف ادبح بس شوف حد تاني يسلخ دخل الرجل المسجد تانى والسكينة كلها دم من الخروف وقال مين مسلم كمان ؟ اشار المصلون على الامام . . . رد الإمام عليهم : هو عشان صليت بكم ركعتين خلاص بقيت مسلم .. يا ترى عندك الشجاعة والقوة في الموقف ده الي تخليك تقدر تقول أنا مسلم ؟! , via كل يوم - قصة نجاح http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151490269102192&set=a.263410587191.140765.209304032191&type=1

No comments:

Post a Comment